11 mars 2008

27

Veckan som gått har varit "upptagen" men ändå känns det inte som det har hänt så mycket.
Jag var ledig två dagar mitt i veckan men de ängnades åt förläsning med jobbet och åt att fixa med lägenheten, så så ledig kände jag mig inte.

I fredags var mäklaren här och skrev kontrakt samtidigt som fotografen fotograferade. Annonsen finns nu på bl.a. Hemnet. Hoppas på folkstorm på söndag när första visningen troligen äger rum!...och därefter en het budgiv
ning. Ja, hoppas kan man ju alltid!

Helgen har ägnats åt jobb för min del samt Hem&Villa-mässan (Tack Elin för biljetterna!). Robert har mest varit hemma och kurerat sig från en envis vårförkylning som satt sig i bihålorna, så han har en jätterolig röst när han pratar. Han tycker dock int
e att det är lika kul när han ska somna mellan en massa hostattacker...

Här kommer några bilder på vår
fina lya som mäklarfotografen tog i fredags.


























































1 kommentar:

Anonym sa...

snygg lägenhet... måste kännas lite tråkigt att lämna den, men huset ni köpt är super..

ska ni göra er av med soffbordet är jag spekulant, mina barn har i dagarna suttit sönder vårat, så jag är på jakt efter ett snyggt!!// Eleonore