24 maj 2009

46

Ofattbart men sant - jag ska inte jobba mer på över ett år!!! Jag arbetade mitt sista pass igår och bjöd mina kära kollegor på banan-chokladmuffins (se nedan) och äpple-kanelmuffins. Tack alla för alla lyckönskningar och så!













Jag kan ju inte påstå att jag riktigt har förstått att jag ska vara ledig, framför allt inte så länge som det nu är tal om, men det sjunker väl in om ett par veckor, lagom tills Wintherbebisen gör entré och ledigheten är ett faktum. Det ska dock bli otroligt spännande med en liten mini-HelRob och både Robert och jag har börjat längta efter att h*n ska komma ut så vi får se vem det är som gömt sig inne i tjockismagen så länge.

Idag firar vi dessutom vår första bröllopsdag! Tänk vad tiden går fort ändå. Vi har firat vår dag genom att ta sovmorgon, äta frukost på Espresso House i Helsingborgs hamn, gå på profylaxkurs i Lund och äta middag på Hamnkrogen i Landskrona. När vi kom hem stod det dessutom tre röda rosor på golvet! (Robert tackar lillasyster Tessan för hjälpen.)


Om tekniken vill så kommer ni kunna se en liten snutt av vår bröllopsdans från förra året, håll till godo!

1 kommentar:

josefine sa...

ohh vad fina ni är, får nästan en lite tår i lilla ögat ju!