26 juli 2010

104

Här kommer ett lite avvikande blogginlägg. Vi har fått bilder av min kusin Ulrika, som hon tog när hon var med Zelma och mig på babysim i slutet av mars samt bilder från Joachim, som han tog när han var här nyligen. Självklart vill jag dela med mig av dessa till mina bloggläsare, så håll till godo.

28 mars - Jag och Zelma i omklädningsrummet.



















28 mars - Zelma, vårt lilla vattendjur. Här simmar hon med hjälp av bröstgreppet.



















25 juli













25 juli













Ser ni hur mycket hon har vuxit på fyra månader? När man har bilder att jämföra med på det här viset så ser man jättetydligt att Zelma har lämnat bebisstadiet och blivit en liten kavat flicka.Jag saknar verkligen min lilla bebis ibland, men gläds så klart otroligt mycket åt att få följa hennes fina utveckling till den hon är och kommer att bli. Det där gamla ordspråket om att vi har våra barn till låns blir allt mer verklighet för mig för varje dag som går.

Inga kommentarer: