29 maj 2011

146

28-29 maj

Vår älskade lilla skogsmulle har varit ute på upptäcktsfärd i Hyllinge med sin fina pappa idag samtidigt som jag har avverkat min sista praktikdag på IVA. Det känns jätteskönt att jag snart kan titulera mig halvfärdig-IVA-sjuksköterska och kan njuta av sommarlov och semester med familjen.

28 maj - Minsta skogsmullen med pappas mössa på huvudet.

28 maj - Finaste små fötterna.
















29 maj - Efter en liten "omväg" för lunch hos familjen Rehman i Rydebäck p.g.a. oväder så entrade vi Helsingborgs Djurpark. De har mest fåglar men även en del andra intressanta djur. Trots att dagen inte gick helt enligt planen blev den väldigt lyckad. Robert, Zelma och jag var jätteglada över att få en bonusträff med våra vänner och sen få titta på alla fina djur.

29 maj - Zelma bekantar sig med en av parkens sällskapligare papegojor.



















Inga kommentarer: