20 april 2012

1**


Gräddebullemums, soffmys med glasögon à la Zelma, svårväckt tösabit och Pingu.


Vilken härlig ledig fredag Zelma och jag har haft!

Efter att jag hjälpt grannen att lägga om hennes nyopererade fot så åkte vi till Rydebäck och hade playdate med Malin, Jakob och Joel. Vi åt brunch, fikade och barnen lekte jättebra! Gräddbullarna var helt klart dagens favorit hos Jakob och Zelma.

När det var dags för middagsluren åkte vi hemåt och Zelma somnade så klart i bilen men sov sedan snällt vidare i sin säng och var lika svårväckt som vanligt när det var dags att vakna. Efter en halvtimmas mys i knät vaknade hon dock till slut. När jag frågade henne om hon höll på att somna om så svarade hon; "Jag bara vilar lite." De lär sig fort de små liven.

När Zelma sov passade jag på att träna. Det var väldigt skönt att få göra det ifred då det inte händer så ofta nu för tiden...

Kvällen ägnades åt middag, familjemys och lite helgplanering. Robert har jobbat med en drifttagning i Eslöv i veckan och jag har haft en hel del att göra på IVA så fredagskvällen blir en lugn variant i soffhörnet.

Trevlig helg alla!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: